U Rudej - fitnessowo-lifestylowy blog

Nowy cykl

 Poniedziałki u Rudej powoli zbliżają się ku końcowi. Czasami tak jest, że temat się wyczerpuje – nie sprawię magicznie, że każdy pokocha poniedziałki, ale mam nadzieję, że dzięki moim radom początki tygodnia już nie są takie straszne, jak kiedyś :) Czas jednak pożegnać się z tym cyklem, dlatego dzisiaj krótko go podsumuję i zapowiem nowy cykl. Ale o tym za chwilę :)

Poniedziałki u Rudej – 4 posty z radami, 2 posty z motywacyjnymi zdjęciami. Łącznie 6 tygodni. Myślę, że poniedziałkowe motywacje jeszcze się będą pojawiać sporadycznie, bo motywacji nigdy nie dość ;) To mój pierwszy cykl i muszę przyznać, że sama się zdziwiłam, że tak długo można pisać tylko o poniedziałku. Cieszę się, że mi się udało, ale mam nadzieję, że kolejny cykl będzie jeszcze lepszy. Poniżej lista wszystkich postów z oswajania poniedziałków :)

Poniedziałek u Rudej #1

Poniedziałek u Rudej #2

Poniedziałek u Rudej #3

Poniedziałek u Rudej #4

Poniedziałkowa motywacja #1

Poniedziałkowa motywacja #2

A teraz czas na zapowiedź nowego cyklu. Ponieważ największym zainteresowaniem cieszy się post jak zmieniłam nawyki żywieniowe, to postanowiłam, że nowy cykl będzie dotyczył właśnie nawyków żywieniowych. Przed kolejne kilka tygodni postaram się doradzać wam, jak zmieniać swoje nawyki krok po kroku. Byłoby mi też niezwykle miło, gdybyście pod kolejnymi postami dawały znać, jak wam się udało w tym tygodniu :) Zaczniemy od prostych rzeczy, takich jak picie większej ilości wody, ograniczenie słodyczy i fast foodów, jedzenie regularnie, jedzenie śniadań itp. Każdy tydzień to jeden nawyk. Będzie nam łatwiej, bo będziemy stopniowo wprowadzać zmiany. I podobno w kupie raźniej. To jak, jesteś ze mną? :)